luni, iulie 05, 2010

Compot proaspat de rabarbura


Timp de preparare:
15 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
10-12 tije de rabarbura, 800 ml apa, 3-4 linguri zahar, menta uscata, 1 vanilie

Mod de preparare: Curatam tijele de rabarbura, le taiem bucatele, le clatim cu apa. Separat intrun cratit punem la fiert 800 ml apa, adaugam zaharul, vanilia, cand clocoteste apa, adaugam tijele de rabarbura taiate bucatele, lasam sa dea in clocot 2-3 minute. Se lasa compotul la racit se pune in pahare si se presara menta proaspata sau uscata deasupra, se serveste rece.

4 comments:

geta spunea...

tijele se pot folosi in orice anotimp?are si sora mea in gradina si m-ar tenta...

maria elena spunea...

Geta, se poate consuma chiar si in luna aceasta(iulie), trebuie gustata o tija, insa dupa ce o cureti de pielita, trebuie sa fie suculenta si acrisoara. Daca dai clic pe cuvantul rabarbura intalnit in textul acestei retetei, vei avea informatii despre aceasta planta. O seara frumoasa.

Boabe de Cafea spunea...

Multumesc pt reteta! Am sa o incerc si eu!

maria elena spunea...

Boabe de Cafea, eu fac acest compot doar proaspat, e foarte gustos, nu am conservat niciodata pr iarna.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita