marți, iulie 06, 2010

Ciorba de loboda rosie si spanac



Timp de preparare:
30 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
1 mana buna de loboda, 2 maini de spanac, 1 morcov, 2-3 fire de cepa verde, 2-3 fire usturoi verde, ½ cescuta de orez (2 linguri), 2 cartofi, 1 legatura leustean verde, 1 lingura ulei de floarea soarelui, sare, otet.

Mod de preparare: Intro oala punem la fiert 3 l apa. Cand apa fierbe, adaugam morcovul si cartoful taiate cubulete, orezul, ceapa si usturouil taiate marunt. Cand orezul este fiert, adaugam loboda si spanacul, spalate si taiate fasii. Lasam sa fiarba 4-5 minute, potrivim de sare, inacrim cu putin otet, stingem focul, adaugam 1 lingura ulei de floarea soarelui, presaram leusteanul taiat marunt. Putem servi cu smantana, mai putem presara leustean si in farfurie.




4 comments:

geta spunea...

foarte buna!mie imi place rece,cu ceapa verde,o minune!

maria elena spunea...

Geta si mie imi place oricum. Am sadit loboda rosie in gradina ca pierise, am sa o fotografiez, vineri cand merg din nou la gradina, la casa parinteasca.

Bucatareasa Incepatoare spunea...

hmmm...nu am mancat niciodata...catre ce alta leguma te duce gustul de loboda?

maria elena spunea...

Loboda are un gust asemanator cu al spanacului(mi se pare mie), de aceea se combina bine cu acesta in preparate. Contine vitamine si minerale, fiind un bun detoxfiant.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita