duminică, iulie 04, 2010

Pilaf de orez cu ciuperci

Timp de preparare: 40 minute.
Ingrediente: 500 g ciuperci proaspete, 50 ml ulei, 1 cana de orez (cam 200-250 g), 4-5 morcovi noi, 2 radacini patrunjel, 2 cepe verzi, 1 rosie, 1 legatura patrunjel verde, 1 legatura marar verde, 1 ardei gras verde, 2 catei de usturoi, vegeta, 2 lingurite boia, piper.
Mod de preparare: am inceput cu orezul pe care l-am spalat, l-am pus la fiert la foc mic timp de 20 minute, dupa care l-am clatit cu apa rece, l-am strecurat.
In timp ce fierbe orezul, intrun cratit punem uleiul la incins, adaugam ceapa curatata, spalata, taiata marunt, ardeiul taiat felii, se calesc pana devin sticloase, presaram boiaua si imediat ciupercile (curatate, spalate, taiate bucati), dupa care morcovii si radacinile de patrunjel taiate bucatele sau razuite (eu le-am razuit pe razatoarea cu gauri mari), rosia taiata marunt, fierbem la foc potrivit, amestecand mereu. Nu e necesar sa adaugati apa pt ca ciupecile si rosia lasa apa. Cand zarzavatul si ciupercile sunt fierte, adaugam vegeta pt gust, piper si sare daca mai e nevoie, apoi amestecam cu orezul deja fiert, lasam sa dea usor in clocot, razuim usturoiul sau il zdrobim in presa de usturoi, stingem focul. Se serveste cu salata de cruditati. Eu am preferat simplu, iar restul familiei a servit cu carnati de pasare.

1 comments:

Liana10 spunea...

A treia fotografie imi place mult de tot!Carnatul din a doua...imi sugeeaza altceva...

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita