miercuri, iulie 14, 2010

A sosit premiul la concursul ,,Gateste cu Tavi,,!!!!!!!!




Asa dupa cum stiti cei care m-ati sustinut luna trecuta cu voturile voastre, am participat la concursul ,,Gateste cu Tavi,, Va recomand cu sinceritate sa-l vizitati, merita! Am fost printre fericitii castigatori. Ieri, spre marea mea bucurie, am intrat in posesia premiilor. Iata despre ce este vorba: din partea lui Tavi, am primit un set dragut din bambus, util, pe care il voi folosi cu drag si o colectie de 5 volume din Jamie Oliver, oferite de Jurnalul National, o apreciata sursa de inspiratie. Multumesc Tavi, multumesc Jurnalul National! Felicitari inca odata lui Tavi pt initiativa ! Multumesc tuturor sustinatorilor, care au avut amabilitatea de a ma vota.

14 comments:

Tavi spunea...

Sa va folositi de ele sanatoasa, multi ani de acum inainte, doamna Maria Elena! Si eu va multumesc ca ati participat si ca imi vizitati blogul.

maria elena spunea...

Placerea este de partea mea, Tavi, multumesc mult!

Unknown spunea...

Felicitari, pentru premii.
Ma bucurat foarte mult ca, se fac astfel de concursuri si la noi in tara.
Toate laudele pentru organizatori.

maria elena spunea...

Multumesc Daniela, ai dreptate, merita felicitari persoanele cu astfel de initiative.

maria mihalache spunea...

Felicitari pentru premii draga Lenutica!
Sa le stapanesti sanatoasa, sa le folosesti cu multa placere.
Pup!

maria elena spunea...

Medi multumesc, asa sa fie. Pupici si de la mine.

Doina Varga spunea...

Felicitari, draga Lenuta. Sper sa ne intalnim la Alba Iulia. Pupici dulci.
Doina

maria elena spunea...

Draga Doina multumesc de urari si de vizita. Tare mi-as dori sa pot participa si anul acesta la intalnirea de la Alba, sper sa fie bine mama, sa pot merge. Pupici si de la mine.

Boabe de Cafea spunea...

Felicitari, d-na Maria!

maria elena spunea...

Multumesc frumos, Boabe de Cafea.

Liana10 spunea...

Te-am votat, ai castigat! Sa le folosesti sanatoasa!

maria elena spunea...

Da Liana, multumesc, mi-ai purtat noroc.

Diana spunea...

ce rapizi au fost..felicitari inca odata Marielena!

maria elena spunea...

Da Diana, asa este, multumesc frumos.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita