miercuri, iulie 07, 2010

Salata cu rosii, cas si mac

 Timp de preparare:
10 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
2 rosii, 1 fir ceapa verde, 75 g cas proaspat de oi, 2 lingurite mac, 1/2 mar acrisor si zemos, 1 lingura ulei masline, 1 lingurita otet de mere, un praf zahar, un praf sare.

Mod de preparare: Taiem rosiile bucatele, casul cubulete, marul curatat si ceapa f subtiri, asezam totul intro farfurie sau bol, adaugam uleiul, sarea, zaharul, otetul, amestecam totul bine si cu grija, presaram 2 lingurite de mac, servim imediat. Ingredientele corespund pt 2 portii.

4 comments:

Liana10 spunea...

N-am mancat niciodata salata cu mac, da'daca zici ca-i buna, plus ca am cas, o sa incerc.
O zi faina!

maria elena spunea...

Liana, mie imi place macul in preparate, dar daca nu-l agreezi, poti presara seminte de susan, eu fac aceasta salata si cu suan, insa acum nu am avut.

Sarea in bucate spunea...

cred ca s-a rezolvat problema cu blog-ul,cel putin la mine!

maria elena spunea...

Ma bucur Just me, cred ca si la mine.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita