marți, martie 28, 2023

Pasta de fasole roșie cu porumb


PASTA DE FASOLE ROȘIE CU PORUMB!!!

În post, mie mi plac pateurile vegetale/pastele tartinabile făcute de mine din ingrediente pe care le agreez. Le consum la dejun sau cină. Azi vin cu o astfel de rețetă. Am folosit în prepararea ei câteva ingrediente ușor de procurat. Am avut nevoie de:
-1 cutie fasole roșie scursa de zeamă
-3 linguri de porumb din conservă scurse de zeamă
-2 fire de ceapă verde tăiate mărunt (sau 1 ceapa uscata medie, pe care o tăiați marunt) 
-1 fir usturoi verde tăiat marunt(sau 3 căței de usturoi mărunțit putin)
-1 linguriță piper măcinat 
-1 lingură muștar iute (am avut eu)
-100 ml ulei floarea soarelui
-3 fire de pătrunjel verde maruntit
-sare după gust
-opțional câțiva sâmburi de nucă ce vor fi zdrobiți peste felia unsă. 
Toate ingredientele le am pus într-un vas din plastic (era bine dacă alegeam unul puțin mai încăpător), am folosit blenderul vertical și am zdrobit totul foarte bine, obținând o pastă consistentă și gustoasă. Opțional puteți adăuga putina zeama de lămâie. Cam asta a fost, rămâne sa încercați și voi și sa mi spuneți dacă v a plăcut. 😃

2 comments:

În Bucătărie spunea...

Mulțumesc mult pentru această rețetă delicioasă și creativă! Ador ideea de a combina fasolea roșie cu porumb pentru a obține o pastă tartinabilă - sună ca o combinație atât de hrănitoare și plină de gust. De asemenea, adaugarea de ceapă verde, usturoi și pătrunjel aduce cu siguranță un plus de savoare. Îmi place și ideea de a adăuga niște sâmburi de nucă zdrobiți pentru un plus de textură și gust. Cu siguranță o să încerc această rețetă cât de curând posibil și abia aștept să împărtășesc rezultatele cu tine. Felicitări pentru această idee minunată și încurajatoare pentru a mânca mai sănătos. 😃

maria elena spunea...

Multumesc pt apreciere!

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita