vineri, aprilie 16, 2010

Supa de taitei


Timp de preparare: 1 ora si 10 minute (complexitate redusa).
Ingrediente: 5 morcovi, 1 bucata telina, 1 radacina patrunjel, 1 ceapa, vegeta, sare, 4-5 ciocanele de pui, patrunjel verde. 
Mod de preparare: La noi in Ardeal supa de taitei, se face limpede, cea de sarbatoare nu se serveste la masa cu zarzavatul si carnea in ea. Acuma, sarbatorile au trecut, nu am vrut sa mai fac salata de boeuf din zarzavat si atunci l-am taiat bucatele si l-am lasat in supa. Doar ceapa am fiert-o intreaga si am scos-o afara. Sa va spun cum am facut supa. Am oparit carnea, am curatat-o, am spalat-o bine. Intro oala de 3 litri cu apa, am pus la fiert carnita, zarzavatul curatat si spalat, la foc mare. Cand incepe sa fiarba se spumuieste supa si se reduce focul. Fierbem supa la foc domol pana la fierberea carnii si zarzavatului. Separat, fierbem taiteii cum ne indica instructiunile de pe ambalaj, clatim cu apa rece si ii adaugam la supa. Am folosit taitei subtiri si scurti. Deasupra presaram verdeata tocata marunt. Se serveste cu un praf de piper macinat si o bucata de carne(cate un ciocanel). 


3 comments:

mirela spunea...

Woooaaauu,preferata mea,mai ales ca mi-am luat masina de taitei,este irezistibila,foarte bine arata.

maria elena spunea...

O ce faaaaaaain, spor la ,,taiterit,,multumesc de aprecieri.

Poze spunea...

arata foarte bine aceasta supa...felicitari

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita