luni, aprilie 19, 2010

Carne de porc si cus-cus

Timp de preparare: 2 ore (complexitate redusa).
Ingrediente: 700 g carne porc, 1 ceapa mare, 2 lingurite boia, 50 ml ulei palmier(se poate orice ulei), 2 catei usturoi, piper, 2 lingurite vegeta, sare, patrunjel verde tocat. 200 g cus-cus(o jumate de punga). Se obtin 3 portii de mancare.
Mod de preparare: Eu obisnuiesc de fiecare data cand gatesc carne sa o oparesc. Deci: am oparit carnea, am spalat-o bine. Intrun cratit, am pus uleiul la incins, am adaugat ceapa taiata marunt, am calit-o pana a devenit sticloasa, am adaugat boiaua, carnea, vegeta, piper. Se lasa putin la foc mic, amestecand mereu, apoi adaugam putina apa. Se fierbe la foc domol, mai completam cu f. putina apa, potrivim de sare, daca mai e nevoie. Cand este fiarta carnea, trebuie sa ramana doar putin sos. Stingem focul si presaram verdeata tocata. Separat fierbem cus-cusul respectand instructiunile de pe ambalaj. Cu o strecuratoare mica(pt ceai) se ia cus-cus, se lasa la scurs, se aseaza pe farfurie, iar langa aceasta forma de cus-cus adaugam cateva linguri de tocanita. Se serveste cu salata de cruditati(eu am preparat din: salata verde, ceapa verde, castrevete proaspat, putin ulei, sare si otet). A iesit cam ce se vede.

2 comments:

Diana spunea...

doua premii frumoase te asteapta sa le ridici.

maria elena spunea...

Multumesc Diana, trec chiar azi sa le iau, draguta mereu.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita