marți, aprilie 13, 2010

Ceafa de porc cu garnitura de ciuperci si cartofi

Timp de preparare: 45 minute (complexitate redusa).
Ingrediente: Ceafa de porc, 1/2 ciuperci pt gratar, 2 cepe vechi, 3 fire de cepa verde, 6 rosioare cherry, sare, piper, patrunjel verde, 4 cartofi, ulei, cubulete de ardei gras rosu (din congelator).  
Mod de preparare: Ceafa se bate, se pipereaza, se sareaza si se pune la fript intro tigaie teflonata. Se prajeste pe ambele parti. Intre timp, se curata ciupercile, se taie bucati, se pun in tigaie cu putin ulei, adaugam rosiile, cubuletele de ardei, ceapa curatata, spalata si taiata pestisori, iar cea verde bucatele. Se lasa totul la foc mic, pana se prepara ciupercile, saram, piperam. Din cartofii curatati si taiati baghete, se fac cartofi pai. Pentru decor am preparat doi trandafirasi din cartofi, inspirandu-ma de la o persoana pe care eu o stimez mult, Alina, pe care am cunoscut-o la intalnirea ,, gustoaselor,, de la Alba-Iulia, anul trecut. Peste ciuperci presaram verdeata tocata. Langa acest fel de mancare, am servit un pahar de vin alb de casa. Am pregatit acest fel de mancare pt 3 persoane.

8 comments:

Mari spunea...

Buna ceafa cu cartofi prajiti. Fara ciuperc, ca mie nu-mi plac.

maria elena spunea...

Mari, ia ce-ti place sa nu ti se faca rau, te pup fato.

geta spunea...

ai un premiu de la mine,cu drag!

maria elena spunea...

Multumesc mult, vin sa mi-l iau.

LILI spunea...

La mine pe blog te asteapta un premiu.

maria elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
maria elena spunea...

Tare-ti multumesc Lili, ma bucur ca premiul vine din partea unei ardelence.
Iti multumesc si tie si Getei pt atentia voastra.

Haine online spunea...

yummy ce bine arata :D

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita