duminică, noiembrie 15, 2009

Ciorba cu bulion si galuste

Timp de preparare: 50 minute.
Ingrediente: 4 morcovi, 1 ceapa, 1 radacina patrunjel, 1 telina mica, 3 oua, 1 cescuta gris, ulei pt prajit aluatul de gris, 1 legatura patrunjel verde, 2 lingurite vegeta cu gust de gaina, 500 ml bulion (o jumatate de litru).
Mod de preparare: Punem la fiert intro oala 3 l apa. Cand incepe sa fiarba, adaugam ceapa taiata marunt, apoi restul zarzavatului si cateva frunze intregi de patrunjel, pe care le scoatem dupa ce si-au dezvoltat aroma. Cand zarzavatul e fiert, adaugam bulionul si reducem focul pana terminam galustele. Intre timp preparam aluatul pt galuste: batem bine 3 oua la care adaugam o cescuta de gris. Acest aluat il punem la prajit in putin ulei, intro tigaie mare cu diametrul de 28 cm, se prajeste la foc moale pe ambele parti. Lasam aluatul sa se raceasca, dupa care il asezam pe o planseta sau pe o tava inox si cu forme de plastic decupam aluatul. Punem figurinele rezultate la fiert in ciorba, la foc moale sa nu se zdrobeasca. Adaugam vegeta, potrivim de sare si cand galustele sunt fierte stingem focul. Ciorbica e aspectoasa si tentanta chiar si pt copilasii mofturosi.

4 comments:

Livia spunea...

Buna Elena, e foarte interesanta reteta ta de galuste, n-am mai vazut pana acum varianta asta. Cat inseamna o ceasca de gris, aproximativ ce cantitate? Tare ma tenteaza sa incerc si eu. Mersi pt idee!

Diana spunea...

ce haioasa e ciorbica! am sa incerc si eu sa fac astfel de galuste.
Elena ai un premiu cu joculet de ridicat d ela mine.Te pup!

maria elena spunea...

Scuza-ma Livia, abia azi am vazut comentariul tau. O cescuta de gris, cea pe care am folosit-o eu = 120 g. Iti doresc succes.

maria elena spunea...

Diana, poate te ajuta mafiotii la galuste ca sunt priceputi si tare dragalasi cand te ajuta.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita