marți, noiembrie 03, 2009

Bulion


Timp de preparare: 4 ore
Ingrediente: rosii, sare dupa gust, 1 ardei gras curatat de seminte, 2 fire telina verde.
Pt ca rosiile sunt din gradina noastra, nu le-am cantarit, cate s-au copt odata din atata am fiert bulion. Este o reteta la care nu trebuie cantitate, fierb atatea rosii cate am la indemana.
Mod de preparare: am folosit o oala de 10 litri unde am pus rosile spalate, curatate acolo unde este locul coditei. Am ales rosii coapte si sanatoase, le-am taiat bucati si le-am pus la fiert cu sare pt conserve(atentie, nu folositi la conserve sare iodata). Nu dau niciodata rosiile prin masina. Le-am fiert la foc potrivit cateva ore, pana s-au zdrobit, apoi le-am strecurat prin sita, dupa care le-am pus din nou la fiert cam o ora. Acum pt aroma am adaugat o jumatate de ardei gras si 2 fire de telina verde, pe care le scot afara inainte de a pune bulionul in sticle. In timpul fierberii eu am pregatit sticlele, pe care le-am spalat bine, apoi le-am sterilizat in cuptorul sobei, dupa care am turnat bulionul in sticle, le-am capacit si le-am pus la dunst uscat intre paturici, apoi le voi aseza in camara.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita