miercuri, februarie 10, 2010

Pizza fara aluat

 
Din ciclul retetelor economice face parte aceasta reteta de pizza fara aluat....cu paine. Cantitatile pt umplutura nu sunt standard.  
Timp de preparare: 40 minute.
Ingrediente: felii de paine (eu am avut nevoie de 8 felii-depinde de marimea painii si a tavii in care ati hotarat sa pregatiti pizza), 1 piept de pui, salam, sunca din piept de pui, 1 ceapa, ardei gras, cascaval razuit, zacusca, sare, piper, oregano, putin ulei, masline, gogosar murat, 3 oua, chetchup iute, lapte.
Mod de preparare: mai intai, pregatim umplutura pt pizza. Intro tigaie cu putin ulei, punem la calit ceapa taiata marunt, adaugam pieptul de pui taiat bucati mici, mezelurile si ardeii taiate cubulete. Calim la foc mic pana se frige pieptul de pui, adaugam o canita de zacusca(e optional), adaugam sare, piper, oregano. Cand umplutura este gata, intro tava unsa si tapetata cu faina, asezam feliile de paine indreptate la capete si inmuiate in lapte, cu partea inmuiata deasupra. Peste feliile de paine, asezam umplutura, o nivelam frumos, repartizam uniform cascaval razuit (pe razatoarea cu gauri mici), iar deasupra turnam ouale batute bine, ornam pizza si o dam la cuptorul incins dinainte, coacem cam 15-20 minute. Dupa coacere se portioneaza si se serveste cu chetchup iute.

3 comments:

ramonika spunea...

Interesanta reteta!

maria elena spunea...

Pt tinerele gospodine care inca se tem sa framante aluat de pizza, m-am gandit ca aceasta reteta este potrivita, multumesc de vizita, te mai astept @ramonika.

Patut Bebe spunea...

vroiam sa va spun ca am incercat aseara sa fac si a iesit extraordinar de buna. Eram sceptica la inceput..ma gandeam ca nu o sa aiba acelasi gust fara aluat doar cu paine insa m-am inselat. Este usor de facut iar toate ingredientele le aveam in casa. Nu a durat mult si am avut pizza pe masa! Multumesc de reteta! Asta am trecut-o si in carnetelul meu de retete

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita