vineri, iulie 27, 2012

Clatite cu finetti sau dulceata de caise cu inghetata in tigaia Fissler

Am participat la Clatidiada Bloggerilor Culinari, unde site-ul Gateste sanatos, oferea primilor 70 de inscrisi o tigaie marca Fissler.
Tigaia marca Fissler, este foarte buna pentru prepararea clatitelor, nu e nevoie sa folosesti mult ulei, se unge doar cu pensula, clatitele nu  se lipesc, sunt foarte multumita de aceasta tigaie. Asa cum am promis, va arat  clatitele preparate cu tigaia Fissler.
Timp de preparare: 25 minute
Ingrediente: 200 g faina alba cernuta, 600 ml lapte, 2 oua, 1 fiola esenta rom, coaja rasa de la o lamaie mica, 2 linguri de untdelemn, 1/2 lingurita sare.
Mod de preparare: intr-un bol de plastic de 1 litru, puneti ouale, untdelemnul, esenta de rom, coaja razuita de lamaie, sarea, 100 ml lapte si cu un tel sau mixerul amestecati bine. Adaugati faina cernuta, amestecati din nou bine pana cand compozitia nu mai are cocoloase, apoi treptat adaugati cantitatea de lapte si amestecati pana se obtine o compozitie fina, bine omogenizata. Incalziti tigaia, ungeti cu putin ulei si cu un polonic, turnati in tigaia incinsa din compozitia de clatite, coaceti fiecare clatita pe ambele parti. Clatitele obtinute le umpleti cu ce umplutura preferati. De data aceasta, clatitele mele au fost umplute cateva cu finetti si cateva cu dulceata de caise. Au fost delicioase.

46 comments:

Web design spunea...

Mmmm chiar as manca si eu niste clatite... Yummy :D

Rocsy Ciobanu spunea...

Ce clatite buneeee!

Miha spunea...

Ce pofta mi-ai facut de niste clatite!

maria elena spunea...

Rocsy: au fost bune, tre sa repet, ca prea s-au terminat repede.

maria elena spunea...

Miha draga, las ca tu esti priceputa la bunatati, un doi faci o portie.

Daniela Addario spunea...

N-am mincat de mult timp clatite, iar acum mi-e o poftaaaaaaaaa... Una-doua, mai ai si pentru mine ?! Daca nu, sigur vei face altele cu tigaia aia minunata... Pupici si week-end placut !

TeoBucatar spunea...

Eu vreau cu dulceata de caise!Faina tigaia aia!

Haplea spunea...

Ce pofta mi-ai facut de clatite!!!

maria mihalache spunea...

Ador clatitele indiferent de umplutura.
Pup cu drag!

maria elena spunea...

Daniela: am fost multi la test, dar o sa fac din nou, te poftesc. Te pupic.

maria elena spunea...

TeoBucatar: pofteste! Da, e tare faina tigaia si buna.

maria elena spunea...

Haplea: de care vrei?

maria elena spunea...

Medi: la fel si eu, pot manca la orice ora, asa tare-mi plac. Pup si eu.

Oferte last minute spunea...

Yum Yum ce pofta mi sa facut de clatite cu inghetata!

Alina spunea...

Nu am incercat niciodata sa fac clatite, dar ador sa mananc :p cred ca de data asta ma apuc si eu sa fac ca prea bine arata :) !!!

Roxana spunea...

Da! si mie mi s-a facut instant pofta de clatite cu dulceata de caise! :)

Lubita Iancu spunea...

Mmm,de clatite nu ma satur niciodata!!
pup si o zi buna!!

Cazare Mamaia spunea...

Imi plac clatitele cu dulceata de capsuni foarte mult!

Diutza spunea...

Pffff...ce pofta mi-ai facut. Arata genial!

Munca in strainatate spunea...

Mama ce pofta mi-ai facut de clatite!

fotograful spunea...

Se fac destul de greu dar se manaca incredibil de repede, cu toate astea merita din plin!

Rochie mireasa spunea...

Acum mi s-a facut o pofta de clatite! Deeci am fugit sa imi fac:D

Cazare Busteni spunea...

cu siguranta este desertul preferat al tuturor!

cum sa slabesti spunea...

Yammi, cred ca in weekendul asta o sa-mi fac clatite.

Tina Ina Valley Valley spunea...

Minunate si delicioase clatite ,iar tigaia este intr-adevar minunata...Te-am votat cu drag in concursul gatestesanatos... Daca mai ai vreun vot si pentru mine... Budinca de clatite cu branza la cuptor Valentina Ionita
Pupici si multa bafta

In bucatarie la Sidy spunea...

Minunate clatitele !
Minunata tigaia !
Minunata bucatareasa !
Bafta multa la concurs Lenutico !
Te tzuc !

Mari spunea...

Maria Elena tu nu te-ai inscris la concurs? Unde sa-ti dau un like!
Mie clatitele imi plac dulci sau cu smantana!

Danuta spunea...

Foarte buna ideea, combinatia pare a fi una savuroasa ... merita incercate.

Laurentiu spunea...

Si prietena obisnuieste sa foloseasca o retete aproapte identica (sper sa nu ma insel) si rezultatele sunt pe masura!

nutica spunea...

foarte buneeee! Te felicit că ai reusit asa ceva , pe căldura asta !!!!!!!! Data viitoare să mă strigi si pe mine când sunt gata ! PA !

Scaune auto copii spunea...

Clatitele cu Finneti sunt de departe cele mai bune

caderea parului spunea...

Foarte apetisanta reteta. Sper sa fac si eu in curand o serie:).

Multumesc de reteta!

AnaC spunea...

Simplu si la obiect , ceva bun care poate fi facut de oricine .

maria elena spunea...

Alina: nu se fac greu, spor la treaba!

maria elena spunea...

Roxana: poti face, se gatesc repede, dar se mananca mult mai repede. Multumesc de vizita, te mai astept.

maria elena spunea...

Lulu: la fel si eu, pup.

maria elena spunea...

Diutza: multumesc!

maria elena spunea...

fotograful: ai dreptate, un doi dispar de pe platou

maria elena spunea...

valentina: multumesc!

maria elena spunea...

Sidy: multumesc te pup.

maria elena spunea...

Mari: atunci ia-le pe cele cu dulceta de caise, sunt pentru tine, pup.

maria elena spunea...

Nutica: se face, ies la geam si strig, pup!

maria elena spunea...

Danuta: daca te hotarasti spor la placintit.

maria elena spunea...

Laurentiu: clatitele sunt bune oricum, dulci sau sarate.

maria elena spunea...

AnaC: multumesc!

Simonica spunea...

Mi-ati facut o pofta incredibila :D Nu cred ca mai dureaza mult pana o sa ajung sa fac cateva clatite.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita