miercuri, aprilie 13, 2011

Ciorba de urzici


Timp de preparare: 30 minute.
Ingrediente: 1/2 kg urzici, 1 galbenus de ou, otet, 5 catei de usturoi, 4 linguri ulei, sare, leustean, 200 ml lapte.
Mod de preparare: urzicile se spala in 3 ape. Intro oala punem uleiul la incis, calim urzicile spalate si scurse de apa pana cand scad si se inmoaie putin, adaugam 1 litru si jumatate de apa, fierbem urzicile, potrivim gustul ciorbei  de sare si otet, lasam sa clocoteasca inca 1 minut. Dupa ce stingem focul adaugam usturoiul zdrobit cu presa si din galbenusul de ou si lapte rece pregatim o diresatura pe care o adaugam putin cate putin peste ciorba. Adaugam leustean tocat marunt. Se consuma ca atare, sau cu adaos de smantana si ceapa verde.






13 comments:

Anunturi Ploiesti spunea...

Eu mă îngrozesc doar când aud cuvântul "urzici"

Albinuta spunea...

ei, pe asta chiar nu am incercat-o niciodata....dar m-ai convins!!

Anunturi Constanta spunea...

Auci. Urzici...o singură dată am mâncat urzici și mi-a venit rău. să nu le mai văd.

articole copii spunea...

Si e si foarte sanatoasa!

maria elena spunea...

@articole copii, da e foarte sanatoasa.

maria elena spunea...

@Anunturi Constanta, nu te uita, intoarce capul!

maria elena spunea...

@Albinuta, daca iti plac ciorbele gen: salata, spanac, precis iti va placea si aceasta ciorbica. In plus este foarte sanatoasa, urzica are o sumedenie de beneficii in sanatatea noastra.

maria elena spunea...

@Anunturi Ploesti, imi pare rau sa te contrazic, mie imi plac tare mult urzicile, simt ca imi dau energie. Desi suntem oameni, nu suntem toti la fel. Sincer, mie imi plac tare mult verdeturile de gradina, dar si de padure: salatica, leurda, aceste controversate urzici. Probabil, tu preferi alt gen de alimente. Eu iti multumesc mult de vizita, poate gasesti si ceva ce sa-ti placa pe blogul meu, te mai astept.

penare spunea...

Urzicile sunt foarte bune si pentru tratament impotriva reumatismului. Se pare ca sunt bune si in ciorba.
@Anunturi Ploiesti, ce preferi sa te tavalesti gol prin urzici sau sa manaci o ciorba de urzici gustoasa?
Pup

maria elena spunea...

@penare, poate vreodata incerci reteta mea, nu o sa regreti. Multumesc ca m-ai salvat de Anunturi Ploiesti, hihihi, insa cine vrea sa se convinga de beneficiile urzicilor sa citeasca despre ele, sau si mai sigur sa urmeze o cura cu urzici pregatite in diferite moduri.

Televizoare LCD spunea...

Buna ciorba ta am incercato multumesc frumos!

maria elena spunea...

Televizoare LCD@: sunt bucuroasa sa aflu ca ti-a placut.

Afaceri spunea...

ce bine arata si sunt sigura ca este si foarte gustoasa :D

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita