sâmbătă, septembrie 14, 2024

Pireu de mere, consrve

 PIREU DE MERE 👇

Ingrediente:

-mere

-apa

Mod de preparare:

nu am scris cantități.Eu am avut o cantitate necantarita. Am spălat merele, le am tăiată în sferturi, am scos sâmburii. Dacă doriți le puteți tăia în mai mult de 4 bucati. Le am pus la fiert cu putina apa și le am fiert cam 30/ 40'. După ce s au înmuiat, le am blenduit cu un blender vertical. După blenduit pireul avea consistența dorită, însă l am mai fiert cam 10' sa fie fierbinte în momentul în care l am turnat în borcane. Între timp am spălat borcanele și le am sterilizat în cuptor la 180° cam 30'. Am turnat pireul în borcane cu capace, le am căpăcit și apoi le am dunstulit în cuptor vreo 30'. Am așezat borcanele în tava cuptorului pe care am căptușit o cu un șervet de bucătărie din pânză, am pus apa calda în tava și le am dat la cuptor, asa cum am precizat la 180° timp de 30'. Precizez ca nu am folosit zahar și niciun fel de îndulcitor si nici conservant.



0 comments:

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita