sâmbătă, august 20, 2011

Tocanita de ceapa cu ardei copt, un deliciu!


Inca o reteta simpla, gustoasa, hranitoare, pe care bunica dinspre mama, de pe valea Tarnavei Mari,  o gatea, dar pe care am inceput sa o apreciez, mai tarziu, in cele 4 posturile din timpul anului.
Timp de preparare: 30 minute.
Ingrediente: 150 ml ulei, 6 cepe rosii sau albe, 4 rosii, 5 ardei copti (sunt buni, chiar foarte buni, ardeii copti din congelator), sare, piper, 1 legatura patrunjel verde.
Mod de preparare: curatam ceapa, o spalam, o taiem pestisori. Intro craticioara punem uleiul la incins, adaugam ceapa, calim pana devine sticloasa, adaugam rosiile, apoi ardeiul copt, lasam sa fiarba cam 20 minute la foc domol, saram, piperam, stingem focul. La servire presaram verdeata tocata marunt. Se potriveste de minune cu mamaliguta calda.

21 comments:

Alexandrina spunea...

Cu adevarat e un deliciu!! Yummy, ce pofta mi-ai facut!

maria mihalache spunea...

Mmm...............pot veni si eu la tine la masa?
O zi frumoasa!

Lia Maria Grozi spunea...

Imi place mancarica asta pe care o stiu inca din copilarie. Mama mea o face-a si inca o mai face destul de des, in perioada postului si e foarte gustoasa yimi,yumi...
Pupici .

Electronice Online spunea...

Foarte bine arata:X.

maria elena spunea...

Alexandrina, potoleste-ti pofta cu o portie, multam de vizita, te pup.

maria elena spunea...

Medi te primesc cu drag, te pup.

maria elena spunea...

Asa este Lia, toti o stim de mici, numai ca mie nu prea imi placea atunci, acum as manca destul de des, insa comesenii mei nu sunt la fel de incantati ca mine de acest fel de mancare, pe care eu il ador. Pupici si tie din partea mea.

maria elena spunea...

Electronice Online, multumesc.

Mari spunea...

Imi place, dar e interzisa.
Pupici multi!

maria elena spunea...

O, da Mari, am uitat, iti doresc multa sanatate!

Ioana V. spunea...

ce gustoasa trebuie sa fie!
Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

Betty spunea...

O, da...votez pentru. Si eu fac asa ceva, doar ca folosesc ardeii copti intregi. Va invit cu drag sa ne fiti alaturi cu o reteta pregatita de dvs cu pere sau vinete cu care sa participati la provocarea lunii septembrie. http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011. Puteti anunta mai departe, cine vrea sa participe..e liber sa o faca

maria elena spunea...

alinutzika@: e buna ce-i drept, iti multumesc de vizita, de invitatie, o sa trec pa la tine.

Unknown spunea...

Fac si eu tocanita de ceapa,mai ales in post ,dar cu ardei copt nu am incercat.Trebuie sa fie tare bun,pup

maria elena spunea...

nadina73@: da e buna. Eu aveam ardeiul copt la congelator, era ultima punga si l-am folosit la tocanita. Mie imi plce ardeiul copt, in fel de fel de retete. Iti multumesc pt vizita, te mai astept, te pup.

Haine Online spunea...

Nu pare prea grea de facut:D.Trebuie sa o incerc

Filmare nunta spunea...

mmm yummy :D:D

Coafuri spunea...

ce bine arata :D

Rocsy Ciobanu spunea...

Foarte gustoasa.Fac si eu, dar acum pun mai multa ceapa.Inainte punema mai multa, dar acum mai putina!

Adina spunea...

Si eu fac aceasta tocanita cu ardei copt, congelat de asta vara !
Este dulceeeeeeee !:)

MaryS spunea...

Cu drag am descoperit că mă aveți în lista după atâta timp!Mulțumesc Yummy!(comentati ca: Mariana Stemate)

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita