miercuri, iulie 17, 2013

Ciorba de agrise



Timp de preparare: 1 ora
Ingrediente: 150 grame agrise, 3 pulpe de pui, 2 morcovi, 1 ceapa, 1 radacina patrunjel, 30-40 grame orez, 1 galbenus de ou, 100 ml smantana, sare, patrunjel verde, 2 l apa.
Mod de preparare: carnea se pune la fiert in 2 l apa rece, dupa ce incepe sa fiarba se aduna spuma, se adauga ceapa taiata marunt si fierbem cam 30 minute. Se adauga morcovii si patrunjelul razuite pe razatoarea cu gauri mari. Tot acum se pune orezul curatat, spalat si scurs de apa, agrisele curatate de codite si spalate. Se fierbe ciorba alte 30 minute si se completeaza cu apa daca scade. Cand ciorba este prea deasa sau prea acra, se mai adauga putina apa si 1 lingurita de zahar.  Se potriveste gustul de sare, se mai clocoteste ciorba 1 minut si se stinge focul. Se drege ciorba cu galbenusul de ou si smantana. Patrunjelul tocat marunt se presara peste ciorba din oala. Aceasta ciorba este tare gustoasa cu carne afumata, insa atunci prepararea ei dureaza mai  mult, pana fierbe afumatura.

10 comments:

Lubita Iancu spunea...

Mmm,agrise!!!ce mult imi placeau cand eram copil;pe atunci nu se stiau atat de multe si papam tot;ciorbita ta cred ca e buna!!
Pup si o zi buna!!

Laura@Transylvanian Kitchen spunea...

Wow! Nu am mancat asa ceva, nici nu am auzit, dar as incerca-o fara sa clipesc :D

In bucatarie la Sidy spunea...

In sfarsit ai reaparut !!! Te felicit si gust cu drag din ciorbita asta din care nu am mancat niciodata....
Tre'sa fie nemaipomenita !
Sambata rodnica in bucatarie , sa ai, draga mea. Te tzuc !

Proprietati de vanzare spunea...

E sezonul agriselor precum si al tuturor fructelor si legumelor. In lunile astea de vara e foarte important sa mancam cat mai multe din aceste plante sanatoase si mai ales dintre acelea care au fost crescute in conditii naturale pentru ca acelea sunt cele mai sanatoase. O sa incerc sa fac si eu ciorba asta azi seara pentru ca mi s-a facut posta deja la prima vedere.

Mari spunea...

Bine ai revenit scumpa mea! Vreau si eu sa gust din ciorbita ta! Tot ce faci tu e minunat! pupici multi!

Danuta spunea...

Arata foarte bine, trebuie sa incerc

Mariana spunea...

Unde sa gasesc? Eu nu am vazut pana acum, arata bine ciorbita

Jucarii spunea...

Prima oara am facut coirba acum 10 zile pentru fetita mea. Si de atunci a mai trebuit sa-i fac inca de doua ori. E fantastica reteta, multumesc mult ! Si multumesc si pentru momentele de bucurie aduse familiei mele !

Gazduire web spunea...

Si fetitele mele iubesc aceasta ciorba. Nu stiu daca mi-a iesit bine, ca la carte, insa e foarte gustoasa si cu siguranta va deveni ciorba familiei.

In bucatarie la Sidy spunea...

Ai disparut de tot draga Lenuta ????
Mi-ar place daca ai avea timp sa citesti ce scrie aici:
http://sidyskitchen.blogspot.ro/2013/09/multumiri.html
O zi minunata !

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita