30 mar. 2012

M-am calificat in etapa 2 la competitia Roblogfest 2012

Dragi prieteni ai blogului Dulcesarat, va multumesc pt sustinerea voastra. Cu ajutorul celor ce m-au votat si m-au sustinut, m-am calificat in etapa 2 a competitiei Roblogfest 2012.
Va rog, daca doriti sa-mi fiti alaturi, sa-mi acordati inca un vot pt etapa finala. Votarea se incheie la 3 aprilie 2012. Procedeul il cunoasteti, votati de pe butonul situat pe coloana din mijloc a paginii de blog, va logati cei ce aveti deja cont,  faceti-va cont cei ce nu aveti inca, votati Dulcesarat apoi salvati. Va multumesc!

29 comentarii:

Sidy spunea...

Mult noroc in continuare Lenuta draga.
Te-am votat din prima zi...
Te tzuc cu drag !

maria elena spunea...

Sidy, iti multumesc frumos. Te pupic si eu.

Floria Ana spunea...

Mult succes la aceasta editie din acest an! Competitia e din ce in ce mai stransa!

maria elena spunea...

Flori Ana: multumesc frumos.

Carla spunea...

Felicitari!!!Succes in continuare!

Aer conditionat spunea...

multa bafta in continuare!

Camere supraveghere spunea...

Felicitari :)

popa ionela spunea...

Maria sper sa ne scrii daca ai castigat.....nu stiu ce m-as face fara retetele tale, eu te apreciez foarte mult: pe tine si blogul tau.

maria elena spunea...

Carla
Aer conditionat
Camere de supravegheat: de inscris m-am inscris, am participat, dar fara sustinerea voastra nu rezolv nik.

maria elena spunea...

popa ionela: multumesc de cuvintele frumoase, sunt flatata. Sincer ma bucur daca retetele mele iti sunt pe plac. Esti ardeleanca?

Agentii de turism spunea...

felicitari si succes!

Amenajari interioare spunea...

noi te sustinem! bafta multa!

Fonduri europene spunea...

Super, felicitari :)

Case de lemn spunea...

bafta la rezultat!

Ceasuri spunea...

ma bucur pt tine! sa ai mult succes si sa te intorci invingatoare!

Case de vanzare spunea...

Super ;) felicitari

Contabil spunea...

felicitari si succes in ziua de deliberare;)

Centrale termice spunea...

Si... s-a terminat ??

maria elena spunea...

Dragi cititori ai blogului, multumesc de incurajari, s-a incheiat competitia, din 10 bloguri ramase in finala, au castigat doar 3, insa nu eu, n-a fost sa fie, daca erati pregatiti sa ma si votati, aveam poate o sansa.

Garsoniere de vanzare spunea...

succes mult pe mai departe atunci!

filme online spunea...

felicitari.... bravo tie

popa ionela spunea...

Nu sunt ardeleanca, sunt moldoveanca,dar mereu incerc retetele tale si sotului meu ii place foarte mult.

Micul spunea...

Paste fericit plin de bucurii si voie buna iti doresc.

TeoBucatar spunea...

Sarbatori fericite si tot ce va doriti ! Pupici !

Alexandrina spunea...

Sarbatori luminate si multa fericire alaturi de familie si cei dragi!

Geamuri termopan spunea...

o viata frumoasa alaturi de cei dragi!

Texte invitatii nunta spunea...

O viata cat mai sanatoasa si frumoasa:D!

Inchiriere masini spunea...

Bravo Felcitari!

Leasing auto spunea...

Felicitari :*:* Bravooo