2 aug. 2011

Premiile mele, la concursul ,,Bucatarul stie tot,, gazduit de siteul Gustos-editia 2011


Saptamana trecuta am avut placerea si fericita ocazie de a primi premiile castigate la concursul ,,Bucatarul stie tot,, gazduit de saitul Gustos.ro 
Au fost 2 premii, unul pt etapa saptamanala de concurs, rasplatit cu  volumul 1 al publicatiei ,,Nutritie si Biotratamente,, ce apartine Editurii Litera si premiul cel mare, ce cuprinde 4 carti din seria: Retete internationale pentru familia ta (Supe, Paste, Preparate la gratar, Dulciuri). 
Vreau sa multumesc respectuos echipei Gustos, oranizatoarea acestui interesant si captivant concurs, precum si sponsorului, Felicia. 
Premiile sunt foarte interesante, atractive, sunt o sursa minunata de inspiratie, sunt fericita sa le am in colectie.



16 comentarii:

Danutza spunea...

Felicitari pt premii!!!

TeoBucatar spunea...

Felicitari!!!

Ciccia spunea...

Congratulazioni! You have a lovely blog, lovely dishes, making me hungry! I'm following you from Rome!

Adela Zilahi spunea...

Felicitari pentru premii!

maria elena spunea...

Danutza@: multumesc frumos.

maria elena spunea...

TeoBucatar@: Iti multumesc mult.

maria elena spunea...

Ciccia, multumesc frumos pt vizita, pt felicitari si pt faptul ca te-ai inscris pe blogul meu, te astept oricand sa-l vizitezi.

maria elena spunea...

Adela@: multumesc mult, am fost tare bucuroasa pt ele.

Mitinita spunea...

felicitari si sa te bucuri de ele!

maria elena spunea...

Mitinita@: multumesc frumos.

Alexandrina spunea...

Felicitari pentru premii!

Magazin de Electronice spunea...

Sincerele mele Felicitari!!

maria elena spunea...

Alexandrina draga , iti multumesc.

maria elena spunea...

Magazin de Electronice, multumesc mult.

Haine Online spunea...

Felicitari!si mult succes si la urmatoarele concursuri!

maria elena spunea...

Haine online@: multumesc frumos.