miercuri, mai 25, 2011

Guacamole



Zilele acestea am gatit Guacamole, o reteta usoara, rapida si gustoasa. Ingredientul de baza pt guacamole este fructul de avocado. Am ales avocado copt, acesta trebuie sa fie moale cand e copt.  Fructul de avocado este bogat in vitamine.  Reteta simpla se prepara din avocado, zeama de lamaie, sare si piper, insa fiecare adauga ingrediente dupa bunul plac. De aceasta data am preparat guacamole cu gust picant. Iata reteta:
Timp de preparare: 10 minute
Ingrediente: 2 bucati avocado coapte, 2 linguri smantana sau iaurt, un ardei iute(eu am folosit uscat, asta aveam la indemana), 5 catei de usturoi, zeama de lamaie dupa gust, sare, piper, rosii curatate de samburi si taiate cubulete.
Mod de preparare: se taie fiecare fruct in jumatate, se scoate samburele, apoi se trage coaja destul de usor daca este copt.
Taiem fructele curatate, cubulete, la punem in vasul pt blender, adaugam usturoiul taiat marunt,  smantana, piper, sare, zeama de lamaie si zdrobim totul cu blenderul, pana obtinem o compozitie omogena si usor spumoasa. Separat, curatam 2-3 rosii de seminte apoi le taiem cubulete. Servim guacamole pe felii de paine prajita, impreuna cu rosiile cubulete.

Avocado, usturoi, ardei iute uscat
Peste smantana adaugam avocado, usturoi, piper, sare, zeama de lamaie, apoi blenduim

Rosiile curatate de seminte se taie cubulete.




Serviti guacamole pe felii de paine prajita si cubulete de rosii.

10 comments:

Adela Zilahi spunea...

Inca nu am gustat suna interesant! o seara placuta!

Anonim spunea...

esti o bucatareasa extraordinara si as vrea sa postezi cat mai multe retete mersi tare mult

ramonika spunea...

Woww, Guacamole, super! O reteta extrem de rapida si de sanatoasa!Iar ai reusit sa-mi faci pofta! Maine ma duc sa cumpar avocado!

maria elena spunea...

Adela@: poti sa incerci, se face relativ repede.

maria elena spunea...

Anonim@: multumesc de aprecieri, sa zicem ca la varsta mea, de bunica, am acumult experienta, multumesc de incurajari.

maria elena spunea...

ramonika@: asa este, Guacamole se prepara foarte repede, pe deasupra e si foarte gustos. Iti multumesc de vizita, te consider deja de-a casei, seara placuta!

ramonika spunea...

Iti multumesc ca ma consider de-a casei!

maria elena spunea...

Imi face placere sa-ti primesc vizitele si comentariile.

Electronice Online spunea...

Am tot auzit de Guacamole dar nu am incercat.Pare si destul de interesanta.

maria elena spunea...

Electronice Online, e foarte buna si destul de rapid de preparat.

Trimiteți un comentariu

multumesc pentru vizita