16 mar. 2011

Premiu 5x3 din 2011, martie

 Acum cateva zile, Diana ma vizita sa ma anunte ca imi daruieste un premiu, virtual desigur, pt care ma bucur foarte mult, fiind primul premiu in acest an. Fiindca am fost tare ocupata cu muncile prin gradina, cu competitia roblogfest, am amanat publicarea premiilor, dar numai bine ca, Medi m-a vizitat sa ma anunte ca ma astepta sa merg dupa premii frumoase. Azi cand deschid P.C.  aveam un mesaj de la Flori, care ma invita  la ea dupa, ghiciti ce? Premii!!!!!!! Tot umbland eu asa sa adun premiile de la Diana, Medi, Flori, sa incropesc cumva si eu o postare sa le multumesc prietenelor mele pt frumoasele lor gesturi si ganduri bune, ce credeti ca gasesc? O invitatie din partea Oanei, care m-a premiat si ma astepta sa-mi ridic premiile. Tot balbainbu-ma eu asa pe blog, azi gasesc o noua instiintare din partea lui Mari(mama lui Alex) cum ca m-ar astepta pe blogul ei un premiu frumos. Cand merg sa-l iau surprizaaaa!!! Acelasi premiu si de la Mari. Acum ma grabesc sa-l public si sa-l ofer mai departe altor prietene, sa nu am din nou aceeasi surpriza. Eiiiiiiii, fericirea e ca premiile sunt aceleasi de la toata lumea, deci 5x3!!!!!!!!
Dragi prietene, va multumesc mult pt premii.
Eu vreau sa le ofer mai departe, cu multa simpatie si aprecieri pt blogurile lor si deci, premiile se vor indrepta spre: Sidy, Silvi0ara, Susu, Daniela, Alexandrina, Carmen, Lulu, Janet si Liana, precum si tuturor celor care si le doresc.
Cine vrea sa-mi fie alaturi la competitia roblogfest editia 2011 si sa ma voteze, mai are ocazia doar in 17 martie 2011, ultima zi, stiti deja, intrati si votati pe butonul din dreapta paginii virtuale, apasati deci butonul: ,,Votezi 2011 roblogfest,, Multumesc tuturor prietenilor care imi sunt aproape!

8 comentarii:

Sidy spunea...

Multumwsc frumos Lenutico...esti o scumpa !
L-am luat dar...trebuie sa ma ajute Adi sa-l postez !!!
Te tzuc !

Liana10 spunea...

Ce frumos e si ce bine te simti cand prietenii se gandesc la tine...multumim frumos!
Liana&Janet

maria elena spunea...

Liana si Janet cu tot dragul. Am incercat de multe ori sa postez comentarii la preparatele voastre si nu am reusit, primesc un e-mail de eroare, oare de ce?

Lulu spunea...

Multumesc din suflet,dar stii vorba romanului,daca mi-ai dat painea,da-mi si cutitul;stii ca sunt incepatoare si nu ma pricep,eu acum ce sa fac si cum sa procedez????
sa nu raaaazi!!!!!

Lulu spunea...

waau!multumesc din suflet dar vorba romanului;daca mi-ai dat paine,de ce nu-mi dai si cutit????eu, doar stii ca sunt incepatoare si nu ma pricep...acum ce sa fac,cum procedez???? sa nu cumva sa razi ca te vad!!!
multumesc din nou!!

maria elena spunea...

Lulu, cu tot dragul, cum sa rad, nici eu nu am crescut invatata. Copiezi cele 3 imagini de pe blogul meu cu copy-paste si le salvezi la tine in computer, apoi faci o postare pe blogul tau si procedezi ca si cand ai vrea sa publici o reteta, numai ca in locul pozelor de mancare pui cele 3 poze de premiu pe care le iei din calculatorul tau, de acolo de unde le-ai salvat. Sper ca ai inteles, succes!

Lulu spunea...

Multumesc,voi incerca desi nu sunt sigura ca voi reusi

Lulu spunea...

Gataaaa,am reusit,multumesc!ai niste nepotei superbi,cel putin fetita este minunata,felicitari parintilor si bunicilor,bineinteles;am gasit aici multe bunatati pe care noi in moldova,nu avem habar de ele,cred ca sunt niste bunaciuni adevarate;