3 dec. 2010

Stafeta prieteniei si premii de la Sindy

Am preluat Stafeta prieteniei, de la o bloggerita simpatica si harnica Sindy, careia ii multumesc ca i-a zburat gandul la mine. Voi raspunde la intrebari apoi voi transmite stafeta mai departe.

1) Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
Eu voiam sa devin profesoara.
2) Care erau desenele animate preferate ?
Cred ca pe vremea mea, toata lumea se uita la Mihaela!
3) Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?
Nu prea mi-am sarbatorit ziua de nastere, insa memorabile erau acelea in care veneau sa ma felicite cei apropiati( parinti, frate, nepoti), fiindca in ultima vreme nu am mai avut fericirea sa-i am alaturi pe ambii parinti, consider ca cele mai frumoase erau acelea.
4) Ce jocuri preferate aveati ?
Imi  placeau jocurile alaturi de prietenii de joaca: fauzbal, de-a ascunsea, etc...
5) Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
Intotdeauna m-am multumit cu ce am primit de la Dumnezeu, insa nu pot spune ca nu am avut si teluri pe care le-am atins cu greu uneori.Ceea ce mi-am dorit si nu am realizat, este o casa, nu aparatament.
6) Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Ei aici, mai greu, nu prea am avut o pasiune sportiva, nu am practicat niciun sport, insa imi place sa admir competitii sportive la tv.
7) Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat.
Preferate au ramas cantaretele vremii mele: Corina, Angela, Margareta, Doina Spataru Olinescu, Doina Badea, Phoenix, Cornel Constantiniu, Cargo, Iris, Felicia Filip, Irina Loghin, Valeria Peter Predescu, si lista ar fi mult mai lunga. Apreciez si cantaretii tineri care au ceva de transmis auditoriului.
 8)Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae.
Toate cadourile Mosului m-au bucurat, e o zi speciala de primit/dat cadouri, insa f mult conteaza gestul persoanei care iti ofera chiar si cel mai mic cadou si faptul ca te-a avut in gand si inima.
Stafeta merge mai departe:
Medi

6 comentarii:

Doina Varga spunea...

Multumesc mult, Lenuta. Am preluat stafeta si o voi da mai departe. Pupici.

Alexandrina spunea...

Lenuta, multumesc frumos, am preluat stafeta. Raspund cat de repede pot la intrebari.
Te pup!

maria elena spunea...

Doina, multumesc si eu, s-aveti numai bine.

maria elena spunea...

Multumesc Alexandrina, spor la raspunsuri.

maria mihalache spunea...

Lenutica, te rog sa ma scuzi............am ajuns tare tarziu sa ridic acest premiu.......da stii tu , am fost in campanie pentru concurs....hihihi.Lenutica draga mea eu am mai primit acest premiu si daca nu te uperi voi mentiona ca acest premiu l-am primit si de la tine.Iti multumesc tare mult pentru gestul tau si pentru faptul ca te-ai gandit la mine.Pup!

maria elena spunea...

Stiu Medi, stiu, dar ai fost si la zapada, abia astept sa postezi cateva poze cu ninsoare. Draga mea, fa cum doresti si cum iti este mai usor, nu am de ce sa ma supar. Pupicii ti-i intorc.