11 oct. 2010

Premii de toamna, multe si frumoase

Intotdeuna toamna este generoasa cu bunatatile  pe care ni le ofera.  Prietenele mele bloggerite, s-au gandit la mine si aidoma toamnei, mi-au dat o gramada de premii, frumoase toate.
Am primit premii de la o buna prietena  virtuala, gustoasa dar si reala- Mari Scarlat (am avut ocazia sa o cunosc, vb la telefon) si aceleasi premii de la Pansy si tiza mea Elena, cu dedicatie speciala. Elena, iti multumesc mult. Acestea sunt, eu le voi expune o singura data.

......iar dupa premiile dragalasei Medi Mihalache, buna mea prietena virtuala, gustoasa, bucatarasa (adica o gasiti si pe bucataras), reala (chiar ne-am vazut, ne-am intalnit nu doar pe net, vb mereu la tel.), mi-au trebuit 4 maini.

Multumesc tiza mea Elena, Pansy, Mari, Medi.
Vreau sa ofer aceste minunate premii: 
 Doinei, Cristinei (Boabe de Cafea), lui Nico, Sidy (le ia cand termina cu mutatul), Alison, Mirelei, Biancai, Vio, Janet si Liana,  lista continua cu toate cele ce imi trec pragul si carora le plac aceste premii.


13 comentarii:

Doina Varga spunea...

Multumesc mult, Lenuta. Multe premii, care mai de care mai frumoase. Te pup dulce.

maria elena spunea...

Doina, ma bucur ca ai venit dupa premii, pupici si de la mine.

alison spunea...

multumesc mult,elena!

maria elena spunea...

Alison, placerea a fost de partea mea.

Liana10 spunea...

Multumim mult!
Dar sa stii ca toate premiile de la Medi, noi i le-am dat, deci le-avem!dar inca o data iti multumim ca te-ai gandit la noi ;-)
pupici

maria elena spunea...

Hihihihi, deci de la voi au plecat, atunci va multumesc eu, pupici pt amandoua.

Florin spunea...

Buna ! Am si eu un site cu jocuri de gatit pentru fetite. Se poate sa postati un link pe acest blog catre el ? Va pot pune link pe blogul http://reteteacasa.wordpress.com (pr 3).
Link-ul site-ului este http://www.jocuridegatit1.com - titlu: jocuri de gatit
Astept un raspuns. Numai bine!

mirela spunea...

Multumesc din suflet maria elena ca te-ai gandit si la mine,lucru care m-a inveselit de dimineata,imi cer mii de scuze ca-l ridic asa tarziu,dar sunt bolnava de 3 saptamani si nu prea pot sa stau in sus nici acuma(am racit cumplit de rau,cu complicatii)Te pup si multumesc din tot sufletul.

Super Nico spunea...

Buna Maria-Elena, uita draga mea acum imi iau premiile de la tine, multumesc mult pentru ele si mi-a facut o deosebita placere sa vorbesc cu tine astazi, esti o persoana deosebita.
Iti urez o duminica frumoasa chiar daca ploua, hahaha.
Poop,
Nico

maria elena spunea...

Cu tot dragul Mirela, iti doresc sa te refaci cat mai repede. Multa sanatate!

maria elena spunea...

Multumesc de cuvintele frumoase, te pup si eu, o saptamana rodnica iti urez.

Surac spunea...

Buna, imi face mare placere sa vad, ca ai primit printre premii si premiul realizat de mine, cei trei trandafiri din sfecla rosie. Cand l-am realizat nu stiam ca va avea un succes.Bafta.

maria elena spunea...

Multumesc Surac, bine-ai venit. E foarte frumos, succes si tie.