4 sept. 2010

Ciorbica pt Cristiana



    Timp de preparare: 1 h
     Ingrediente: 1,5 litri apa, ½ piept de pui, 3 morcovi, ½ ceapa, 1 cartof, 3 catei usturoi, 1 ardei verde, 1 ou, 1 cescuta pt cafea cu smantana, 2 fire leustean verde, 4 fire patrunjel verde, 1 fir telina(frunze), 2 lingurite tarhon, putin otet, sare.
     Mod de praparare: punem carnea la fiert intro oala cu 1,5 litri apa. Cand fierbe se ia spuma, apoi se adauga ceapa taiata marunt si restul de zarzavat taiat bucatele, usturoiul intreg (pt a putea fi scos). Cand carnea si zarzavatul sunt fierte, potrivim ciorbica de sare, inacrim cu putin otet, lasam sa mai clocoteasca 1 minut. Stingem focul si dregem ciorbica cu galbenusul de ou amestecat cu smantana, deasupra presaram verdeata tocata marunt.
Cristiana, nepotica noastra care e cam mofturoasa a descoperit gustul acestei ciorbite, m-am bucurat ca a gustat-o, insa strecurata, apoi am adaugat doar cateva bucatele de morcovi, cartofi si carnita.













7 comentarii:

pansy spunea...

o bunatate de ciorbita !

Mari spunea...

Mariela, stiu si eu cum e cu copii mofturosi.
Cred ca un mai mare mofturos ca Alex nu exista.
Iti trebuie multa rabdare.
Ciorbica asta i-ar place si lui, dar prefera supa de gaina cu galusti, adica fara zarzavat(pe care eu il pasez) si nu acra.

maria elena spunea...

Pansy, multumesc de vizita!

maria elena spunea...

Mari, ai dreptate, am uitat ca si Alex e mofturos, sti cum e, cat e de greu.

jocuri noi spunea...

Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.wallpapershome.ro si www.jocurinoipentrucopii.ro sectiunea "Parteneri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul "jocuri noi"

P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

alina2006sm@yahoo.com

teostan spunea...

Nu pare dar este o ciorba delicioasa!

maria elena spunea...

Ai dreptate Teo, dar se pare ca nepotica mea o apreciaza (pt ea conteaza mai mult gustul decat aspectul, deocamdata) si ma bucur, este tare mofturoasa. Multumesc de vizita.