21 aug. 2010

Premiu....3x1

Zilele acestea am fost ocupata cu intalnirea de la Alba a gustoaselor, cand am moderat comentariile, am avut bucuria sa gasesc un premiu insa de la 3 blogger-ite: Diana, Geta, Medi (in ordinea in care mi-au trimis premiile), asa ca i-am zis 3x1. Sunt onorata ca gandurile lor s-au indreptat spre mine si le multumesc.
Iata si premiul, tare dragut!
 
Premiul as vrea sa-l ofer lui  Flori, Sidy, Mari, Micul, Amaliei, Alexandrinei si tuturor carora le place si il vor. Am vazut ca s-a cam plimbat acest premiu cam peste tot in blogurile pe care eu le urmaresc cu drag.

3 comentarii:

Sidy spunea...

Lenutico multumesc frumos pentru premiu, esti o draguta !
De luat il iau ....sa vad daca reusesc sa mi-l pun pe blog ....
Te tzuc cu mare drag !

Mari spunea...

M-am prezentat la apel si am ridicat premiul!
Multumesc ca ma consideri prietena ta!

maria elena spunea...

Mari, tu, Sidy si inca vreo cateva blogger-ite imi sunteti tare dragi va respect si va stimez. Multumesc ca ati venit sa va ridicati premiile.