19 mai 2010

Premii de mai

Luna mai a fost tare darnica cu mine, e luna in care m-am nascut si ma incarca de energie pozitiva. Am primit multe premii virtuale desigur, care mi-au creat o stare de bine si de bucurie ca cineva se gandeste la mine. Le multumesc celor care mi le-au oferit: Diana, Mirela, Pansy, Medi, Mari, Silvia.
Premii de la Pansy si Medi (identice):

Premii de la Mari si Silvia: Premiu de la Pansy: Premii de la Mirela si Diana:

Le multumesc celor care mi le-au oferit: Diana, MirelaPansy,  MediMariSilvia.  
Le ofer cu mult drag: Amei, Amaliei, Ochi verzi, Alei, Dianei, Doinei-Arta culinara Marianei, Flori, Laurei-Casuta Laurei, Laura-Cuina banateana, Elisei, Adi, Micul, Sandytza.

6 comentarii:

Micul spunea...

Multumesc frumos ca te-ai gandit si la mine.
o zi frumoasa sa ai.

maria elena spunea...

Cu tot dragul!

ama spunea...

Iti multumesc mult de frumoasele premii! ;)

maria elena spunea...

Sunt onorata de vizita, cu tot dragul si multa simpatie.

Laura spunea...

Uau, ce faine-s, ce-mi plac, mersi tare mult ca te-ai gandit la mine. Pup cu drag:))))))))

maria elena spunea...

Ardeleanca mea draga, sa sti ca-ti port mare simpatie, sunt bucuroasa ca-ti plac.