14 apr. 2010

Premii de la Geta si Lili

Am primit aceste premii frumoase de la
  Geta si Lili
 
 


Vreau sa le multumesc respectuos pt aceste minunate cadouri si sa le ofer cu mare bucurie mai departe: Anastassia Mimi Ochi_verzi Ama
Flori Michelle Elena Vio Medi Veronica Adi  
Si cele 10 lucruri care imi plac:
  1.Sa am pe cei dragi langa mine
  2.Sa-mi stiu familia sanatoasa si fericita
  3.Sa ma joc cu nepoteii   
  4.Sa fie pace pe planeta  
  5.Sa admir frumusetile primaverii  
  6.Sa ma bucur de mireasma florilor  
  7.Sa ma bucur de bogatia toamnei  
  8.Sa privesc cerul senin  
  9.Sa-mi pastrez adevaratii prieteni  
  10.Sa ma bucur de toate minunatiile vietii.  
Va astept cu mare drag sa va ridicati premiile, sa le publicati pe saitul propriu, sa le oferiti cui doriti si sa nu uitati sa postati cele 10 lucruri care va plac.

10 comentarii:

geta spunea...

cu mare placere!

maria elena spunea...

Multumesc, pup dulce.

Elena Toma spunea...

Iti multumesc pentru ca ma onorezi cu premii. Toate sunt foarte frumoase, dar, pentru ca doua le-am mai primit si afisat de curand, o sa ridic doar ultimul. Acesta lipseste din panoplia premiilor si o sa-l ofer cu mare placere, la randul meu, altor bloguri. Felicitari pentru tot ce ai postat de cand n-am mai trecut pe aici. Iti cer iertare ca trec asa de rar, dar promit ca o sa te mai vizitez ca sa vad ce bunatati ai mai facut.

ama spunea...

multumesc mult pentru premiu ;) este o onoare! ;)

maria elena spunea...

Elena, multumesc de vizita si de felicitari.
Ama, ma bucur, onoarea este de partea mea, asa bloguri frumoase ca al tau si al Elenei mi-au acceptat premiile. Va pup.

VIO spunea...

Maria elena iti multumesc din suflet pentru premii, sunt onorata!

maria elena spunea...

Cu tot dragul Vio!

maria elena spunea...

Cu tot dragul, Vio!

maria mihalache spunea...

Lenutica, multumesc din suflet pentru premii si pentru faptul ca te gandesti la mine.
Te pup si te imbratisez cu mult drag!

maria elena spunea...

Cu mare drag si multa prietenie, Medi.