9 apr. 2010

Premii dragi de la persoane dragi

Premiu de la Diana
Premiu de la Carmen
 Am primit frumoase premii din partea a doua blooger-ite dragi mie, Diana si Carmen-de la care am aflat ca are radacini ardelenesti si ma bucur tare mult, chiar daca viata i-a randuit traiul in Canada. Le postez in ordinea primirii lor. Ofer cu mult drag mai departe premiile:
Sidy, Mari, Vero, Medi, Menuca, Adi, Alexandrina, AliaAlexa, Violette
.....si tuturor persoanelor care stiu sa-si faca viata frumoasa cu mici oferte cotidiene si doresc sa-si aleaga un premiu expus. Lucrurile marunte fac viata frumoasa! Va invit la premii virtuale.

5 comentarii:

maria mihalache spunea...

Multu,multu mult Lenutica...............am ridicat deja premiile.
Pup!

maria elena spunea...

Ma bucur tare mult ca ai fost sa le iei, imi pare rau ca celelalte blogger-ite nu au fost sa le ridice, iti multumesc, te pup.

maria elena spunea...

....am oferit cu mult drag si respect aceste premii pt persoanele mentionate, dar si pt blogger-itele care ma viziteaza si tare as vrea sa plece cu un premiu amintire de pe blogul meu.

Mari spunea...

Mariela, eu n-am mai trecut, de ciuda ca nu puteam sa scriu comentarii. Acum vad ca pot!
Si-mi ridic si eu premiul, pentru care-ti multumesc mult! Te pup dulce!

maria elena spunea...

Cu mare drag Mari, te pup si eu.