14 mar. 2010

Voteaza-ma la Roblogfest 2010

Am avut curajul sa ma inscriu la unul din cele mai importante evenimente in ceea ce priveste bloggingul din Romania, insa am mare nevoie de sprijinul vostru, cei care imi vizitati blogul, de votul vostru. Pentru cei care sunt hotarati sa ma voteze si nu stiu cum se procedeaza, gasiti mai jos cateva indicatii:
* E necesar sa va faceti un cont, operatiune foarte scurta, insa obligatorie
* Dupa ce v-ati facut cont, dati clik pe bannerul de mai jos, care va duce in pagina de unde ma puteti vota.
* Apasati butonul roz ,,Voteaza-ma,, Pentru a salva votul, mergeti in josul paginii in care ati votat si salvati votul, sau apasati ENTER.
Va multumesc!

VOTEZI la roblogfest 2010

Citez din pagina roblogfest
,,Start la vot si jurizare roblogfest 2010,,

Votul dureza doua saptamani si implica urmatoarele:
- este deschis oricui insa, la fel ca si la nominalizari, trebuie sa aveti un cont pentru a putea vota. Dupa ce v-ati logat va alegeti categoria la care vreti sa votati si dupa aceea selectati blogul favorit. Voturile astfel exprimate sunt editabile pana in momentul incheierii primei faze de votare.
- un cont inseamna dreptul la un singur vot pe categorie.
- blogurile vor putea fi votate pentru o perioada de o saptamana, adica pana pe 18 martie (ora 18:00). In urma acestei jurizari, primele 15 de clasate vor trece automat in etapa numarul doi, care etapa va fi votata in mod similar Aceasta ultima etapa va dura tot o saptamana, pana pe 24 martie, ora 18:00 Ca sa nu existe comentarii de la binevoitori - numarul cel mai mare de voturi inseamna, evident, ordinea de top a selectiei celor 15.

5 comentarii:

maria elena spunea...

Diana, Alexandrina, Mari, va multumesc mult pentru voturile voastre!

Mari spunea...

Tot nu mi-ai spus daca se voteaza in fiecare zi.
Eu am votat in fiecare zi, dar sa nu-ti facem rau!

maria elena spunea...

Mari, un cont inseamna dreptul la un singur vot pe categorie. Eu inteleg ca o persoana poate vota o singura data la fiecare categorie.

dian@ spunea...

multa bafta Marielena.

maria elena spunea...

Daaaaaaa Diana, multumesc, stii tu cum e cu votarea, apoi oricum eu sunt micuta, nu ma compar cu blogurile care au deja vechime, insa trebuie sa existe un inceput in orice.