11 feb. 2010

Cadouri pentru bucataria mea...tavi si forma de tort inimioara reglabila-toate marca Casa Linga

Am cumparat acest set de tavi cu dimensiuni de 21x24 cm. Se pot suprapune, una din ele poate deveni capacul celeilalte. Sunt usoare, se pot utiliza la prajituri sau fripturi. Le-am gasit in magazin de tip Penny, la un pret acceptabil pana la 25 Roni.

Am mai cumparat si o forma de tort reglabila, o inimioara pe care inca nu am testat-o. Produsele sunt marca ,,Casa Linga,, sunt usoare, se curata usor. Inimioara a costat in jur de 20 Roni.

13 comentarii:

alialexa2006 spunea...

Aveti ocazia sa o incercati de Dragobete....frumoase tavile...pupici

maria elena spunea...

Da, ai dreptate alialexa2006, cred ca atunci, pupici!

Just me spunea...

AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

maria mihalache spunea...

Buna,Lenutica
Foarte frumoase.........sa le stapanesti sanataoasa si la cat mai multe bunatati cu ele!

maria elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
maria elena spunea...

Just me iti multumesc foarte mult pt premiu, am sa trec sa-l iau, numai bine!

maria elena spunea...

Oooooooooooo, Medi, multumesc, de-abia astept sa incerc forma de inimioara, sa vad cum iese.

Mariana spunea...

Toate sint frumoase si utile,mai ales tavile!
Spor la ele si sa le folosesti sanatoasa!
O seara buna!

maria elena spunea...

Multumesc Mariana, sunt f. usoare tavile si nu se lipeste nimic de ele, sunt tare multumita.

Liana10 spunea...

Eu vreau sa stiu de unde le-ai cumparat si cat au costat, daca nu sunt indiscreta...multumesc!

maria elena spunea...

Nu nu esti de loc indiscreta draga Liana, am completat articolul, gasesti informatiile in postare.

Patut Bebe spunea...

Am tot cautat forma de inimioara insa peste tot numai chinezarii am gasit. Erau destul de mari pentru tavile mele. De unde ati cumparat-o? Multumesc!

alyna-ch spunea...

Buna ziua!Eu am produse de la casa linga ,forme la vanzare.Acum nu mai am inimioara,mai am doar cadrul metalic reglabil,dreptungi si diverse forme ptr biscuiti.
Scuze daca deranjeaza postarea mea.